Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen of is het antwoord ontoereikend? Neemt u dan contact met ons op: +31 20 225 00 72, of per e-mail: ade@acta.nl.
Kan mijn inschrijving geannuleerd worden?
Het is mogelijk om uw inschrijving te annuleren. In onze algemene voorwaarden is opgenomen tot wanneer u kunt annuleren en welke kosten hieraan verbonden zijn.
Kan ik me optioneel inschrijven?
Voor vrijwel alle cursussen is het mogelijk om u vrijblijvend op de wachtlijst te laten plaatsen.
Hoe weet ik of mijn inschrijving in goede orde ontvangen en verwerkt is?
U ontvangt van ACTA Dental Education altijd een bevestiging per e-mail met daarin informatie over de cursus. Deze bevestiging ontvangt u naast de bevestiging die de website automatisch verstuurd na aanmelding. Heeft u van ons geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op via +31 20 225 00 72 of per e-mail: ade@acta.nl
De cursus is al over enkele dagen, kan ik mij alsnog inschrijven?
Als er nog plek is kunt u zich nog gewoon inschrijven.
Zijn de cursussen van ACTA Dental Education geaccrediteerd?
U ontvangt van ons een certificaat met daarop het aantal scholingsuren. Het Q-Keurmerk® heeft de cursussen geaccrediteerd. Het is afhankelijk van het register waar u staat ingeschreven of uw register de accreditatie verwerkt. Informatie hierover kunt u opvragen bij uw register.
Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen. Klopt dat wel?
Na uw inschrijving ontvangt u van ons een bevestiging met informatie over de cursus. Ongeveer 4 weken voor de cursus ontvangt u van ons een factuur en ongeveer twee weken voor de cursus ontvangt u specifieke informatie over de cursus en bereikbaarheid/parkeergelegenheid. Mocht u geen uitnodiging ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen via +31 20 225 00 72 of per e-mail: ade@acta.nl.
Wanneer ontvang ik mijn cursusmateriaal?
Twee weken voor de start van de cursus ontvangt u specifieke informatie over de cursus. Als er cursus materiaal is dat u vóór de cursus nodig heeft, dan krijgt u dit ook ongeveer twee weken voor de cursus toegestuurd (tenzij anders aangegeven).
Wanneer ontvang ik mijn certificaat?
U ontvangt uw certificaat aan het einde van de cursus of het symposium. Voor bijeenkomsten van Quality Practice wordt het certificaat de week na iedere themadag digitaal verzonden.
Word ik toegelaten tot een opleiding/cursus?
In de omschrijving van onze cursussen en symposia is aangegeven wat de doelgroep is van de activiteit. Mocht er een toelatingsexamen zijn dan wordt dit duidelijk aangegeven in de cursusomschrijving.
Past het niveau van de cursus bij mij?
Als u tot de doelgroep behoort zoals die in de omschrijving is aangegeven dan kunt u ervan uitgaan dat het past bij uw niveau. Mocht u toch twijfelen dan kunt u voor de zekerheid contact opnemen via +31 20 225 00 72 of per e-mail: ade@acta.nl.
In welke plaats(en) gaat een cursus/symposium van start?
De meeste cursussen/symposia van ACTA Dental Education vinden plaats in het Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam. Soms wordt een activiteit op een andere locatie georganiseerd. Dit wordt uiteraard duidelijk gecommuniceerd.
Zijn er goede parkeermogelijkheden bij de locatie?
• Parkeren langs de openbare weg aan de Gustav Mahlerlaan kost € 18,- voor een dagkaart (zaterdag gratis).
• Parkeren kan ook in de garage onder het ACTA-gebouw aan de Gustav Mahlerlaan. Per 17 min of een deel van 17 min. € 1,00. Dagtarief (24 uur) € 30,-.
Parkeerkosten zijn voor eigen rekening, tenzij anders vermeld.
Is ACTA goed bereikbaar?
ACTA ligt aan de rand van Amsterdam op de Zuidas, aan de A10, afslag S108 (Buitenveldert/Amstelveen/VUmc). ACTA is tevens uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer; station Amsterdam Zuid bevindt zich op een loopafstand van ongeveer 10 minuten.
Ik mag niet alles eten. Wordt daar bij de lunch rekening mee gehouden?
Onze cateraar kan overal rekening mee houden. Graag van tevoren aangeven als u bepaalde dingen niet mag eten.
Moet ik de cursus Stralingsbescherming volgen?
Wanneer u vóór 1990 of in het buitenland bent afgestudeerd is het voor u verplicht de stralingscursus te volgen.
Wat is het IBAN van ADE?
ING Bank
IBAN: NL45INGB0101200862
BIC: INGBNL2A
Adres ING Bank: Bijlmerdreef 106 1102 CT Amsterdam
Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
Kijk voor meer informatie over de betalingsvoorwaarden in onze algemene voorwaarden.
Kan ik nogmaals dezelfde factuur ontvangen?
Mocht u een nieuwe factuur willen ontvangen dan kunt u contact met ons opnemen via facturen-ade@acta.nl.
Hoeveel bedraagt de btw?
Onze diensten zijn vrij van BTW op basis van art. 11, lid 1o wet ob 68.
Mijn bedrijf betaalt de factuur, hoe kan ik dit aangeven?
Wij verzoeken u bij uw aanmelding te vermelden aan wie de factuur gestuurd dient te worden.
Wanneer ontvang ik een factuur?
Tenminste 4 weken voor aanvang van een cursus.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Om uw gegevens te wijzigen kunt u een e-mail sturen naar ade@acta.nl. Wij zullen uw gegevens aanpassen in ons systeem.
Wat zijn de adresgegevens van ADE?
ACTA Dental Education
Gustav Mahlerlaan 3004
1081 LA Amsterdam
Veelgestelde vragen met betrekking tot Quality Practice kunt u hier vinden.